Un consilier local din Comuna Bran, Cosmin Feroiu (PNL, foto stânga), şi alesul local râşnovean, Cătălin Nan (PNL, foto dreapta) au prezentat joi, într-o conferinţă de presă, o propunere care ar grăbi lucrările de modernizare a DN 73 (Piteşti – Braşov), pe sectorul Râşnov – Tohanu Nou. Mai exact, cei doi spun că, pentru a se asigura front de lucru, traficul rutier ar putea fi deviat, de la Tohanu Nou pe DJ 112 E, apoi, de la Zărneşti pe DN 73 A, până în Râşnov.
Experienţa Cristian
„Dacă s-ar devia traficul rutier pe această rută alternativă, constructorul ar putea aduce toate utilajele, s-ar lucra non-stop pe toată lungimea, iar în câteva săptămâni s-ar termina acest sector de drum. Dacă se va proceda ca în cazul sectorului Braşov Cristian, unde s-au instalat semafoare şi s-a lucrat pe segmentele de câteva sute de metri, cu perioade lungi de aşteptare, nu ar avea de câştigat nici şoferii, care vor parcurge cei câţiva kilometri într-un timp foarte lung, nici cei care se ocupă de implementarea acestui proiect, pentru că lucrările vor avansa încet”, a declarat alesul liberal din Bran. De altfel, acesta a anunţat că va lansa o invitaţie către conducerea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov ca, împreună cu reprezentanţii constructorului, să prezinte într-o şedinţă a Consiliului Local Bran, graficul de lucrări pentru porţiunea din DN 73 din judeţul Braşov.
„DN 73 creează disconfort de foarte mulţi ani. În fiecare zi vedem şoferi care schimbă roţile, pentru că fac pană din cauza gropilor. Cred că o vulcanizare ambulantă ar fi o afacere de succes. Mă doare că Branul a rămas ultimul pe lista localităţilor în care se fac lucrări şi că cei de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu a găsit o soluţie şi nu au capacitatea tehnică să facă aceste lucrări şi să le termine mai repede. Degeaba avem Castelul Bran, pentru că un turist care vine şi îşi strică maşina pe DN 73, a doua oară nu se mai întoarce”, a mai spus Feroiu.
„DN 73 creează disconfort de foarte mulţi ani. În fiecare zi vedem şoferi care schimbă roţile, pentru că fac pană din cauza gropilor. Cred că o vulcanizare ambulantă ar fi o afacere de succes. Mă doare că Branul a rămas ultimul pe lista localităţilor în care se fac lucrări şi că cei de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu a găsit o soluţie şi nu au capacitatea tehnică să facă aceste lucrări şi să le termine mai repede. Degeaba avem Castelul Bran, pentru că un turist care vine şi îşi strică maşina pe DN 73, a doua oară nu se mai întoarce”, a mai spus Feroiu.