Azi, am fost să văd zona în care a avut loc accidentul. Mașina a lovit un cap de pod ( nu știu cu ce viteză circula șoferul, dar la cum arată mașina nu (cred) că circula cu 50 km/h) și s-a răsturnat. Doi morți.

Aceleași capete de pod le avem și în Râșnov. Foarte periculoase în cazul în care pierzi controlul mașinii. Rigole betonate adânci sunt și în Râșnov ( Șoseaua Bran), dar și mai adânci sunt pe drumul dinspre Râșnov și Tohanul Nou. În unele părți ale drumului au peste 2 metri diferență de nivel față de partea carosabilă.

Am fost în audiență de două ori la factorii de decizie din DRDP Brașov și am atenționat despre periculozitatea acestor două elemente alăturate.

DN73 pe tronsonul Bran – Râșnov este un drum intens circulat. Nu mai putem continua să așteptăm alte accidente. Sigur că șoferii au partea lor de vină, dar aceste două elemente ( rigole betonate adânci & capete de pod) nu fac decât să provoace și mai mult rău în cazul unui nefericit accident.

Întrebarea este: cât timp le mai lăsăm așa?

Deputatul de Brașov Tudor Benga și consilierii USRPLUS din Râșnov, au solicitat deja o audiență la unul dintre secretarii de stat din Ministerul Transporturilor pentru a găsi soluții urgente la problema expusă. Siguranța participanților la trafic trebuie obligatoriu asigurată.

Vă ținem la curent.

Horia Motrescu

https://youtu.be/pHvFGUu-x90
https://bzb.ro/…/capcana-de-pe-dn73-rigola-betonata…

Lasă un răspuns